Pages

heritage walk and urban trail.

UTM SUMMER SCHOOL

hai hello there...
i em so tired ekceli. malam ni dapat jugak aku merehatkan diri lepas hampir 10 hari aku join this trip. it was fun and tired ok.... esok last day and akan pulang ke UTM. and mungkin akan ade sesi tacing mentacing esok kat airport. al maklum la kan. da seploh hari dok bekepit dengan budak vietnam ni n esok diorang akan balik negare diorang balik. and kitorang pon nak balik utm kesayangan kitorang jugak ok. kikikii ~~

katenye esok sultan nak datang melawat utm. kelas pulak cume ade petang je. thats mean esok petang ade studio lorhh . telepas lagi aku. huuuu. sori guys.. sorry dr fo... saya minta maaf sangat. huuuuuu. ekceli aku rase serba salah dengan dak workbase aku ni. diorang terpakse cover keje kitorang. sorry guys... aku wakilkan diri aku, ket yi and diana baie tok minta maaf kat korang sume. huhuuuu

hurm...  i got fever lagi. muke da itam legam sebab kene panas hari-hari. huishhhh. camane aku nak berdepan dengan dia ni?? haihhh... tadi tercari-cari bola kesayangan aku. ingatkan tertinggal kat melaka, naseb baik ade kat suatu sudut itu. hehe. bola ni jadi peneman aku malam ni. diorang sume keluar and aku pulak dah tak larat gile nak bejalan. ok. dok bilik and tido lagi bagos. kan??

so tired and need to sleep..
bye ~


gamba akan di upload kemudian......


(^_^) نورولاين

0 comments: