Pages

mr. asus.

oh i em so happy sebab mr asus telah kembali ke pangkuan aku. hehehehehehehheheheheheheheheheh

da lame tak update blog ni. adeh. this week akan sangat busy sebab banyak lagi assignment yang tetangguh and proposal yang kene buat. adoyai.... ni la akibatnye bila pakai pc yang bukan hak milik sendiri. keje yang ade sume hilang sebab virus. tapi sekarang tak lagi la sebab buah hati da ade menemani setiap kerja-kerja yang aku akan buat. hahahaha. ayat cam geli pulak aku rase. huh ! yang penting sekarang ni aku memang rase lega gile sebab laptop ni dah OK. fuhhhhhh.................

rasenya macam tak telambat lagi untuk aku wish selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin dekat pembaca sekalian. (JANGAN LUPE TINGGALKAN DUET RAYA DEKAT AKU OK?). tahun ni baju raye aku tak siap. sobsob. sedih sikit la sebenarnye. hehehe... tapi takpelah. yang penting tahun ni tema aku dengan abang aku adalah warne biru. theme color untuk orang bujang la katekan. aku ni bujang lagi tau. jangan salah paham pulak sebab sebelum ni ade orang yang tegur aku ni dah bertunang. naseb baik die tegur aku ni dah bertunang . kalo die tegor aku ni dah kawin tak ke naya aku ni. adoyaiiiii !!!

gambar raye nanti-nanti la aku upload. cari mase yang sesuai dan free dulu...

ok.
setakat ni je kot untuk mase ni sebab banyak lagi bende yang aku kene buat ni.

see ya !


(^_^) نورولاين

0 comments: