Pages

belong to someone.

mood: semyum kambing.

ok. i am so really really really really rase nak tido sekarang ni..... nak tido sampai lebam !! huh ! 3 jam je aku tido malam semalam sebab dok edit draf tok teknikal report tuh. haih... penat kot. tapi still dok mengadap laptop ni jugak. memandangkan 'mr asus' aku tengah sakit sekarang ni, 'pakcik dell' pulak teman aku tok seminggu ni. terima kasih la dekat sesape yang terlibat. haha. takde kaitan kot !

there is something to say to miss nurul and mr muhammad. sape diorang tu???????????????? haaaa..... lu pikir la sendiri bak kate nabil ahmad. ahah:)
ego korang tu tinggi sangat ok. stop doing nonsense because i think u will be happy together if u olzzz bedua buang egoo tu jejauh.... haih..... dulu aku memang rase lemas jugak. tapi sekarang bende tu aku da lupe da. walaupun aku terase sakitnya dengan ape yang penah korang buat, tapi i still look it at positive side.. (wah ayat).... huh !  senang cite..... hope korang bahagia la ok?/


now is for my self. here i want to tell uollllzzzz sumer, i am belong to someone now :)  he ask me a question last night.... kenape suke sangat ni??? hurmmm..... ekceli, the truth is, hearing his voice makes me happy.. my sweetheart !!! oh i miss him already...... haih.... nak cerita pon tak tau nak start dari mane. festime i saw him bila die datang kat floor 18. oh no feeling lagi mase tu. tapi........ haaaaaa...... ni yang semua orang tak tau. i can't lie to myself yang aku memang suke tengok die start dari hari tu.......... first impression on him. die tu tinggi ok, then aku ni da la suke tengok orang yang tinggi (walaupon aku ni kecil comel je orangnye... huhuu :) ................  day by day, i just look at him from far away. bak kate pepatah "tengok dari jauh pon jadilah". huhuuuuu.... then, the thing yang i cannot forget is when die tekejut and melatah depan aku. hahaha. kelakar oke. haaaaa..... this is the first time we talk with each other. ekceli aku pon tekejut jugak time die tekejut tu. sebab kitorang bertembung mase tu. naseb baik aku tak melatah same. :) ..................... then, nothing happens to us. sampai la suatu hari tu, after i come back from holiday in terengganu................. the story begin................. yang penting pada aku mase tu adalah..................jeng jeng jeng............... naseb baik die tak kawin lagi tau. huhuuuuuu.......... ok. yang selebihnya let me and him je yang tau. ok........... we are creating our story now. and, jika di izinkan ALLAH, aku harap hubungan ni kekal sampai akhir hayat kami. amin.


ok. for those who still think that I'm sad about my past, thanks for your concern. but, u're wrong friendsss..... i am not sad at all. just move on. im not pretend to be seorang yang tabah. secara jujur aku memang tak rase pape bila tengok dua orang insan yang sedang hangat bercinta tu dalam kelas. mungkin sebab dulu aku dah banyak menangis. macam yang pernah aku cakap sebelom ni. aku redha dengan ape yang jadi dalam hidup aku. this is not the time untuk menyesal dengan ape yang dah jadi dulu.

i am happy with my life sekarang ...... and ......

friendssss......
doakan aku bahagia ok. 
bahagia dengan insan yang ade dalam hati aku sekarang ni......
... :) ...





(^_^) نورولاين

15 comments:

  Tinta Tuah Pengembara

August 29, 2010 at 12:13 AM

Dalam taman ada bunga,
ku berdoa ko sentiasa berbahagia,
sebagai kawan ku Gembira,
taniah semoga bahagia hingga akhir hayat.....insyallah ....:p

  ~Aten~

August 29, 2010 at 12:56 AM

mm ain,,jujur ak ckp ak sedih ble bce ko pnye luahan ati nih...seyes(tgh cry nih)..ak pn pnh pts cnta gak..Allah 2 maha adil..dpertemukan dgn insan yg lebih baik..x kira la sape boy 2 kn??lau ko rase dia adlah yg terbaik..hargailah di sebaik mgkn..AK JG DOAKAN KAU BAHAGIA SPT KWN2 KTE YG LAIN GAK..ak tau ko sorg yg kuat..k..gud luck..love u my fren..muah2x:))

  Nurulain SHI

August 29, 2010 at 1:20 PM

huuuuuuu. aku pon nk nangis da ni.. thanks fatin, thanks bob. aku pon doa semoga korg happy dgn life korg:)

  ~~kKINAhh~~

August 30, 2010 at 1:32 AM

huhuhu....good girl. pape pn hope ko bahagia wey...

  Nurulain SHI

August 30, 2010 at 2:04 AM

kinah. ko pon mesti nk nanges kn??? ko kn sayang aku. ahah.:D

thanks weyh.:)

  ~~kKINAhh~~

August 30, 2010 at 2:17 PM

opkos la syg wei...kwn ak tu...lg2 exrumet...hohohl

  Nurulain SHI

August 30, 2010 at 3:44 PM

huhuuu.teharu. da begenang weyh...

  ~~kKINAhh~~

August 30, 2010 at 4:20 PM

haha...nangis la puas2 klo tu bleh wat ko tenang...i will be in your side...cehh ayat xleh blah

  Nurulain SHI

August 30, 2010 at 4:49 PM

hahahahahahaha. alamak. tegelak kejap. hehehehehe. kalo ade ko kat seblah xjadi n feeling la. hohohoh....
anway.. hope ko bhgia dengan syamil ko tu. jgn gado2 smp jd tension. gado2 manje xpe.:D

  ~~kKINAhh~~

August 30, 2010 at 4:56 PM

uishhh...mane bleh publish name 2 kt blog wei. limited edition kot...huhuhuhuhuhu

  Nurulain SHI

August 30, 2010 at 5:32 PM

alamak... terpublish la....ahah..xpe. xramai tgk blog ak ni.

  Anonymous

September 6, 2010 at 4:57 PM

ohohoi. ni yg aku nk terjah ni. HAHA. siapa gerangan wey wey! bisik cepat! ;)

lagi satu, nape ana tu baik sangatsangat ek? HAHA. byebye gemok :)

(sila jawab soalan aku oke)

  Nurulain SHI

September 17, 2010 at 10:21 PM

ana mmg baik....ko ni mesti ana kan. hahahaahhahaha. rahsia la weyh. hahahahhahahahaah. kalo nak tau kene kasi duet raye ok.

  Nurulain SHI

September 17, 2010 at 10:29 PM

eh....aku xgemok ok. hahahahhaha

  Nurulain SHI

September 17, 2010 at 10:29 PM

eh....aku xgemok ok. hahahahhaha