Pages

sad story.

assalamualaikum...(dalam nada sedih)

ekceli aku tengah sedih sekarang ni. pagi tadi bende tu ok je. tibe-tibe bila aku shut down and nak bukak balik bila sampai studio tadi..... bende tu da tak boleh nak on dah. !
oh my laptop !!!
hardisk aku dah rosak dah. and ini menandakan yang semua data and barang-barang kesayangan aku yang ade penuh dalam laptop aku tu akan ilang semuanya dalam sekelip mate je. and bahan bukti aku pon akan ilang sekali. gambar-gambar kenangan semuanya pon ilang. gambar mase aku praktikal aritu pon akan ilang jugak. gambar2 mase trip urban design tu ilang. gambar mersing skali. and banyak lagi la yang ilang...warghhhh...... mane aku nak cari balik semua tu. sedih gile aku rase. sobs3x......

sekarang ni pulak aku nak kene tunggu pc daripada abang ipar aku.
cepat la datang jb. banyak keje nak kene buat ni..


sedihnye...................:(


(^_^) نورولاين

4 comments:

  Nurain mohd sith

August 9, 2010 at 8:58 PM

heheheheee
xyah cdey weh

t dpt pc bru

  Nurulain SHI

August 9, 2010 at 9:50 PM

aku sedey sangat weyh.

  Cik Rina Karina

August 10, 2010 at 11:30 PM

relax la yg patah tumbuh yg hilang beganti..
he3 mcm lagu alyah la plk?

  Nurulain SHI

August 11, 2010 at 3:43 PM

hahahahahhahaha. ni da topik lain nina... adeh....