Pages

mesir tengah ade krisis.

type entry dengan tangan yang menggigil n ati yang series rase berdebar gile.

korang tau ke pasal krisis kat mesir tu??????
guess what. bende tu da jadi dekat seminggu kot. tapi aku baru tau baru kejap tadi. nampak sangat aku tak tau hal dunia kan..ish!

risawnye aku YA ALLAH. anak buah aku nana ade kat sana. last time aku borak ngan die lebih kurang 12 hari yang lepas. aku ingat lagi time tu die tanye kat aku camni

"maksu ade nak pesan pape ke kat nana"
aku cakap jage diri bebaik n jangan nanges2 lagi kat die. n harapnye die selamat je kat sane
 

YA ALLAH, lindungilah nana n sume rakyat malaysia kat sane. amin.


(^_^) نورولاين

2 comments:

  ~~kKINAhh~~

February 1, 2011 at 6:23 PM

smoga semuanya selamat....sama2 la kita mendoakan keselamatan mereka..

  Nurulain SHI

February 1, 2011 at 7:03 PM

huhuuu..amin......