Pages

ni entri taun baru aku.

baru 4january kan. selamat tahun baru semua. ceh! orang lain buat entri taun baru, aku pon nak buat jugak entri taun baru. takde bende lain ke nak buat?!

ah, peduli hafe aku.

orang lain sume cite ape dorang wat time taun baru. aku pulak???

ntah aku pon tak ingat ape aku buat. tido kot.

asal taun baru je sume orang cakap pasal azam baru. azam konon. huh! kalo tecapai takpe jugak kn. adoy! cakap pasal azam ni kan, aku ase aku tak penah kot buat azam. hoho. takde la terok sangat kan3?. tapi taun ni aku nak buat azam boleh tak?. peduli ape kan. aku berazam nak jumpe buah hati aku. boley tak azam camni??

WHATEVER!

ceh! takde azam pon senanye. cuma harapan je. semoga taun ni lebih baik daripada taun2 yg tak baik. erk!

sume orang pon cakap bende yg same camni.

SELAMAT TAHUN BARU!


(^_^) نورولاين

2 comments:

  tapibukanaku

January 5, 2011 at 8:26 AM

hohooh.. Mr F tuh saye la.. kan?? hahahhaa!

  Nurulain SHI

January 5, 2011 at 9:27 AM

syuhhhh.....jgn cakap kuat2 la.nt kantoi pulak.

ahaks!
:p