Pages

about a year....

(ekceli semalam si laila gune pc aku time aku da balik sebab die x bawak lappy die.then the story begin......)

sampai je ofis  pagi tadi tetibe laila bagitau aku petang semalam ade orang ym...
macam saspen jugak sebenarnye... huhuuuu...
mule2 die cakap name orang yang ym tu saiful..
aku da pelik sebab aku tak kenal pon orang name saiful dalam ym aku..
lagipon aku bukannye rajin sangat nk ym2 dengan org ni...
eh.. salah ayat tu.. bukan rajin sangat tapi memang tak aktif la dalam dunia ym ni..
aku on je tapi x chat pn.. hmmmm.....






naseb baik aku save sume chat dalam archieve...
then bila cek balik archive tu.......



oooooo...


rupa2 nye die yang ym...

seyes memang macam suprise sebab semalam pn mmg aku ade niat nk ym dgn die tapi hajat xkesampaian disebabkan oleh sesuatu yang dah berlaku dulu...




its been a long time since all the thing that happens before..




hey..
lame tak dengar cite.




(^_^) نورولاين

0 comments: