Pages

exactly macam kene jugak la....


aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang lain,
tergamakmu merobek hatiku.

aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang lain,
tergamakmu merobek hatiku.

tapi setelah kau pergi
aku mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu,

aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lg bersamamu,
namun pastinya nanti kau akan sedari,
......................

bukan niat nak ingat bende lame just saje nak letak lirik ni sebab die exactly the same like how i fell before.. yang paling kene tu part "aku mendapat lebih baik darimu" "dia hargai aku"
"dia sayangi aku"
lebih daripadamu" dengan "betapa ku gembira tidak lagi bersama mu"..
^^

kepada sesape yang broken heart tu... ala... go on je dengan life korang.. buat rugi diri sendiri je kalau nak dok tekenang dengan lelaki yang dah penah tinggalkan kite... aku bukan nak cakap men sedap mulut je.. aku pon ade pengalaman jugak.. and aku tau ape yang korang rase... so.. chill aje.. sedih sikit2 tu takpe la. jangan la sampai menyakitkan diri sendiri. asyik dok tekenang2 je. hidup ni bukannye lame pon kalau nak dok fikir pasal kesedihan je. memang merugikan diri.. so.. bukak buku baru and enjoy life.. asalkan ingat mane batasnye sudah la.. alah.. korang pon dah matang dah boleh fikir mane baik and buruk.. so.. tepuk dada tanye selera and bukak minda.. pergi la jejauh daripada kenangan silam tu.. tak rugi pon.. and kalau korang memang ade jodoh tok bersame, putus sampai berkali2 pon insyallah korang still akan bersame jugak suatu hari nanti... cewahhh....


hahah.. cakap macam bagus kan.
=.="



(^_^) نورولاين

3 comments:

  ~Aten~

June 20, 2011 at 3:04 PM

mcm pnh dgr lagu tu..bgs la lau ko da pk cmtu..hidup msti diteruskn wlu pe jua yg blaku..

  Nurulain SHI

June 20, 2011 at 5:19 PM

. ni pon lagu ak amik dr ko la.. ehehehe

ak nk fokus dgn mr.jejaka sy ;)

  ~Aten~

June 21, 2011 at 11:43 AM

oo..patotla..ok..