Pages

ramadhan kali ini.


bulan ramadhan dah tiba.a nd aku rase macam sayu pulak hati ni. agaknye sebab banyak dosa kot..
maklum la. hidup di muka bumi ni banyak diselangi dengan keasyikan yang melalaikan..fes day puasa aku dah demam. hari kedua ni pon badan tak berape nak sihat. ditambah pulak dengan tekanan. jalan raya memang jem terok.. naseb baik bulan pose ni balik keje pukul 4.30pm. tu pon sejam baru aku sampai umah. maklum la sekarang dah pindah duduk dekat telok gong pulak. kalo nak ikutkan beberape bulan yang lepas,15 minit je ak dah boleh sampai umah dari tempat keje. sekarang dah berganda2 pulak masenye.. tabah lah wahai hati. 3 minggu je lagi nak abes sume ni. lepastu aku dah boleh bercuti...huhuuu.........

semoga ramadhan kali ini memberikan keinsafan kepada diri aku.



Aku memohon ampun Ya Allah, Maha Penerima Taubat,
Aku memohon ampun Ya Allah daripada segala dosa,
Tambahkan kepadaku ilmu yang berguna,
Berikanlah aku amalan yang dimakbulkan,
Kurniakan kepadaku rezeki yg meluas,
sesungguhnya Kau yang maha berkuasa
ya Allah,
akhirilah hidupku dengan pengakhiran yang baik,
janganlah Kau matikan kami dengan pengakhiran yang buruk.
amin..





(^_^) نورولاين

0 comments: