Pages

selamat hari raya:)

hi there...
hehe.. macam tak sabar nak raye pulak kan..tapi ekceli ^^" memandangkan usia aku yang dah 23tahun ni, so aku takde la pulak rase nak beraye sangat.. just tak sabar nak pegang duit raye je..hohhohhohohoho !

ekceli im about to finish my partime job as technician tomorrow..yahooo!! 2minggu je lagi sebelom sem baru start. adeh.. pulangkan balik cuti sem aku bole..huhuuu..
kalo nak ikotkan kemalasan aku ni, esok aku memang malas da nk datang..huhuuu.. tapi disebabkan second payment dapat esok so aku kene la jugak gagahkan diri aku ke ofis kan.>< mane tau rezeki lebih dapat duit raye skali kan. huahuahau.. tangan aku dah gatal2  ni.^^

hurmmm... walaupon sebenarnye esok just kene kemas ofis cket je.. al maklumla, da nak raye so bos cakap esok petang da xyah wat keje tapi kene la kemas ofis sempena hari raya aidilfitri yang bakal tiba beberape hari je lagi..wuhuuuuu...


hmm.. ekceli minggu ni keje aku dah macam kat kedai printing dengan cop je. sampai sakit pegelangan tangan aku dok mengecop pelan tak abes2..haih.. al maklum la.. kang tak pasal2 akak2 ni dok kol aku tanye kat mane aku simpan sumer lcp ngan drawing yang aku buat sepanjang aku dok kerja kat planning firm ni.. so sebagai meringankan beban yang terpakse ditanggung oleh akak berdua tu, aku dengan rela hati menyetelkan sumer keje2 ni..>.<

kepada kakak2 berdua yang ade di ofis ni. aku nak ucapkan bebanyak time kasih la sebab banyak bagi tunjuk ajar sepanjang aku keje kat ofis ni. len kali jangan lupe belanje makan ye :D
kepade bos pulak, terime kasih jugak diucapkan. nak duit raye please >.<

ok la.. memandangkan raye pon dah nak tiba, aku dengan rase rendah dirinya ^^" ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri untuk tahun ni. semoga hari anda sentiasa ceria dan diberkatiNYA.:)

SALAM LEBARAN UNTUK SEMUA :)
jemput datang beraye d'rumah :p


2 comments:

  tapibukanaku

August 25, 2011 at 5:50 PM

wa... blanje kek la sejibik meraikan.. ><

  Nurulain SHI

August 26, 2011 at 11:31 AM

nak biskut ko wat la.:D