Pages

hari ini hari isnin.

tamatlah sudah studio ku untuk sem ni.
huhuuu.
kire last la ni ea.
pasni da takyah pk pojek baru lagi.tunggu pojek tok sem depan la pulak.

bila ingat balik time pezen tadi.
haih.. memang takpuas hati sangat la.
seyes aku blur gile then tetibe dr anuar sekali gn pn safiza datang tempat aku.
feel tak sampai lagi ni.
memang kompem dapat c la.
haduhai.

dr hairul pulak.
confiden nak pezen da ade.
tenkiu kepada  rakanrakan yang membantu aku.
idea da ade n da siap try test wat pezen senirik mase dr hairul tu tengah dengar don membebel.
hehe.
n bila sampai je turn aku.teros la bagitau konsep segala.
n tetibe dr hairul tanye bende bulatbulat tu.
ahaaa~~~
tu tempat UFO mendarat ke tu????
hahaaa!!!
ade ke patot dikatenye tempat UFO mendarat.
salah aku gak sebab tak tulis mangrove walkways kat situ.
n soklansoklan lain tu bese2 je kot.
huhuuu~~

giliran dr foziah ngan cik azilah pulak nih.
lagi skali mangrove walkways aku kene.
kenape bulat2 camtu.
alamak.
tak sangka pulak track aku wat tu sangat memelikkan.
hadeh.
lot umah pon kene.
kedai skali.
ohhhhhhh!!!!
jawab pon men hantam.

.haihhh~~~



ni kononkonon da approve la ni.
heheee~~
padahal banyak salah.
hukhuk~~


ni gambar curi..
hehee~~




0 comments: