Pages

what a boring day.

♥♥♥♥♥♥♥♥

kenape desaru tak jadi pergi.?
 hai la labu.
semua orang busy mey.
aku je yang dok melangut kat dalam bilik nih.

haih.
bebosan nye !!!
ape nak buat arini.
dah bosan mengadap internet je memanjang.
(cet~~padahal bole je kalo ko tu pegi study ain oi !!!!)

eheh.
malas mak tau.

kinah ajak nak ke taman u.
nak plan ape ea???
makan ABC.
KAROKE.
walaupon sore aku ni memang sedap.
wallaweyhhh~~
(ayat aku slalu dengar keluar dari mulut hilyati)
nak tengoktengok baju lengan panjang.
(maklum la.sekarang ni aku minat pakai baju kalerkaler yang boleh membangkitkan semangat.)
a.k.a. kalerkaler yang cerah la.
walaupon aku ni 'putih orangnye'
=p
hehhe.

baju coklatku yang melambak tu da lame tak pakai.
huhuu.

malam tadi bbq.
wah.
berasap badan aku ni.
bukan kene bakar.
tapi aku memanggang ayam.
ade bakat jugak ok.
bukan man sorang je.
hehe.
(man.jangan marah aku.huuu.)

diorang pelik dengan aku nape ea malam tu???
aku pulak yang tertanyetanye.
aku tak monyok la.
sedey je.
heeee~~
siap si suhaimi datang kat aku tegor aku ok ke tak.
aku ok je kot.
rina pulak cakap muke aku cam muke orang sakit.
sakit ape na???
sakit ati.
ahah.

thanks for your concern k.
aku penat je.
lame tak tido lena.
lame tak tido tengahari sebelum zohor.
(baik untuk jantung k)


n after diner.
dengan bau badan yang berasap tu.
terus la aku pergi ke setudio yang bakal aku tinggalkan sem depan.
cuci muke segala sebelum menonton alice in wonderland.
katon alice in wonderland lagi best aku rase.
siap ade video tape lagi aku nih.
pemberian daripada arwah semasa kecil dulu.

nak upload gambaq tapi tenet slow.
nantinanti je la.







(@_^) نورولاين

0 comments: