Pages

petang yang nyaman.

petang tadi aku telah mengikut rakanku hamizah(bukan ejaan sebenar) untuk menghantar kad jemputan ke majlis penghargaan graduan aprisiasi permata.(wah name~~ terbelitbelit lidah aku nak sebut).
nak dijadikan cerita.aku telah menjadi suhaimi buat seketika waktu.
hahah.
mane taknye.
si mizah pegi print surat nak mintak sumbangan tok suppot pogram kitorang dan surat tu pulak memerlukan tandatangan si suhaimi. mane kitoang nak cari si suhaimi tu.satu keje pulak.aku pon ape lagi. jadi wakil la kejap. aku pulak kene bertukar jadi suhaimi tok sign surat tuh.
hehee.hantam la labu. sumernyer 15 keping je.
xbyk pon.
=p
penat jugak mencari lecture yang tak dikenali.
huhuu.
berkejar sane sini.
last skali tadi kene kejar ayah syed.
hilang pulak die.
then naseb baik dye ad kat bilik.
nak kene tunggu die abes sembang dalam fon lagi.
haduh.
sampai tetido-tido aku dalam bilik die.
naseb baek feel die tak hilang time tuh.
hehee.

no fon aku atas name mizah.
naseb la aku kalo tetibe ade lecture yang kol.
kene menyamar lagi nih.
eheh.





(@_^) نورولاين

0 comments: