Pages

beware !!

ok. hello guysszz.....
aku ade pengumuman sikit nak bagitau ni.
hal ni mungkin akan berlaku.
who knows kan.
so.... korang kene la BEWARE OK !!
sebelom papehal burok jadi kat barang kesayangan korang. or mungkin bende ni boleh jadi kat diri korang sendiri. aku rase korang kene menjauhkan diri daripada tempat tu.....


BEWARE !


suspen tak dengan bende ni. kalo korang nak tau ape yang jadi korang kene la teruskan membace bende mengarot ni ok?///

huh ! aku bukan mengarot tau ni sebenanye. aku cakap bende yang betol. aku bagitau bende ni pon sebab aku taknak koramg yang jadi mangse nanti. kang kalo tetibe korang yang jadi mangsenye...... korang jangan salahkan aku pulak OK?/////


aku dah bagi amaran awal-awal tau.................

BEWARE AGAIN !!

huh !
WHAT THE CHICKEN yang jadi ni.
adoyai........

hahaahahahahahahhaahha.
ok aku dah mengarot panjang dah ni.
moral of da story nye.......

BEWARE lah SAYANG-SAYANGKU.........

nak beware pasal ape pulak ni kan??!!
WHAT THE MONKEY.....
it is not about monkey la......
this thing is reality....
beware of this WINDOW !!






venue: kolej sembilan (9)
date: bila tibe masenye =D
time: bila-bila mase je die boleh jadi kalo die nak jadi



/';.,-=097874562^*(*^%##%&^*&()(%hbshd/.,./123@@$%



hahahahaha...
ain ooo ain...
ape yang aku mengarot ni oi !!




ekceli aku nak bagitau yang skru tingkap bilik aku dah tecabot je...

hahahahaha.

so, kepade sesiape yang suke sangat letak moto betol-betol straight atau berada di kawasan dalam lingkungan 5 meter dengan tingkap bilik aku tu... korang pepandai la menjauhkannye ok... especially si wani bbnn ni.... mu p tarok moto mu jejauh ok. karang kalo tetibe tingkap aku tecabit... eh bukan tecabit ea. TERCABUT n JATOH...... aku tak berani nak jamin pape.
heheheheheheh
=D



tu je sebenanye nak kasi tau....


saya mahu berundur sebentar ye kawan=kawan..


sayonara ~~~
(^_^) نورولاين

0 comments: