Pages

hari raya 3SBW.

kumpulan baju merah.
nad. saya. apit.


mers corporation bersame encik ismail yang disayangi ramai :)
 sory la sape yang takde dalam gamba ye.
huhuuu...


fatin. aku. alep.
aku tulis name sebab senang cket aku nak ingat.
maklum la kan. aku ni pelupe cket orangnye.
eh, bukan cket, tapi banyak jugak la sebenarnye.
dulu aku ade masalah aku mesti kasi tau dekat budak baju putih tu.
itu dulu tau. sekarang tak lagi.
thanks ye.


 mers corp lagi.
gamba sebelom start presentation.


 ain perak bersame ain bp (batu pahat).
hahah.
sesuke hati diorang je nak panggil name kitorang camtu.








 purple lady.
:D


 sorang je 'kumbangnye'..
hehehehehheheheheh


 
 mereka adalah kawan saye :)



(^_^) نورولاين

2 comments:

  ~Aten~

October 12, 2010 at 11:44 AM

ain...upload r gambo kt fb...plz....

  Nurulain SHI

October 12, 2010 at 2:00 PM

bg 10 sebab nape aku mesti letak kt fb........