Pages

klia.


ok. gambar-gambar ni sepatutnye aku upload sekali  mase entry raye aritu.
ekceli just nak bagitau yang anak buah aku yang paling rapat dengan aku nak sambung study kat mesir for 4 years. lame ok 4 taun tu. sebelom decide nak pilih sane aritu memang macam-macam bende jadi la. kejap nak pegi. kejap lagi taknak pegi. last minit call aku nak tanye pasal UKM. aku ni mane la tau UKM tu camane. last-last pilih jugak pegi mesir sebab tu permintaan ayah die a.k.a abang aku yang nombor 4 tu.ayah die janji nak bagi duit tiket tok balik tiap-tiap tahun. balik sekali setahun tu dah kire ok la tu kan.

papepon maksu just doakan nana boley sesuaikan diri kat sane ok.
















huh.... aku pulak jadi bantal budak busyukk ni. ahahah. time ni on da way nak pegi beraye kat selayang.




(^_^) نورولاين

0 comments: