Pages

aku tak suke bila......

wooooooooooOOOOOOOO.......

lame gile aku tak update blog ni kan. bak kate2 blogger2 laen... dah besawang da pon. da bosan da kot. padahal banyak bende boleh update... maklum la. sejak few week ago memang macam2 bende jadi. tak kire sedeh or happy. sume ade. complete and  lengkap la. kalo wat assignment da kire dapat fullmark la ni kan. huh!

sekarang ni aku nak update pasal bende yang aku tak suke bila dot dot dot..........

ko ingat aku ni tak reti nak marah ke ha?/
sory siket ok. aku pon ade limit aku. kalo da lame2 pendam konfem2 one day bende tu akan keluar jugak. tapi bukan la aku nak kuarkan dengan cara yang tepekik telolong tu. aku kuakan dalam blog je. atleast ade jugak la kan penstalker setia yang mesti akan singgah or whatever person he/she is yang akan bace blog aku ni.


sebelom tu aku nak bagitau sikit lal kan,

INI RANDOM OK. TAK KISAH LA NK TERASE KE TAK. TAPI NI JUST RANDOM SAHAJA.

ok lets begin.........


aku tak suka bila;

  • ko tipu aku.
  • ko rosakkan mood aku.
  • tangan ko dok berpaut kat bahu aku sebab ko ase da lenguh nak bediri lelame. oh seyes aku tak suke! rase nak libas2 je.
  • ko tak dengar bila aku panggil ko. padahal ko dok seblah aku je. da puas aku jerit2 tapi still tak dengo jugak. labang ke hape?!
  • ko tenung aku dengan muke yang rase macam nak kene penampo laju2.
  • ko tak angkat call aku. padahal aku dah kol sampai berpuluh2 kali da.
  • ko tak balas mesej aku. padahal aku ni seyes nak mintak tolong kat kau! at least reply je la kan. xnak tolong pon takpe! tensen GILE aku ngan ko!
  • ko dah buat salah kat aku lepastu ko wat dono je. rase nak cekik ko sampai mati pon ade.
  • ko wat muke belagak dengan aku lepastu one day tetibe ko nk mintak tolong ngan aku sambil manje2 n wat gaye menggedik. rase nk tampo je ko ni kan.
  • ko tanye bende2 yang ko sendiri ley nampak jawapannye.
  • ko tunjuk baik depan aku padahal belakang aku ko dok gosip2 bende yang ntah mane ko dapat tau pon aku tak tau.
  • yang paling penting sekali jangan la ko wat manje kat bf aku depan aku. ok.

banyak lagi tapi malas dah aku nak update.
MALAS MAK TAU. awwwwwwww u!

WHAT U GIVE U GET BACK LA DER!!




(^_^) نورولاين

0 comments: