Pages

sape kate aku tak pegi dating ha?!

just wake up from a long long dream. last night i've a date with my 'JS'. we've planning on watching Hikayat Merong Mahawangsa. ok. bebaloi tengok malam tadi. sebab citer die best. bila aku tengok trailer die rase macam banyak sangat fakenye citer tu. tapi bila dah tengok aku rase puas hati la kan.;p

after movie kitorang pon pegi ayam penyet. bungkus je la sebab ekceli aku dah ade janji dengan my grup untuk buat keje malam tu. huhuuu. sori lambat ye// ok jangan jeles ye sebab kitorang makan share sebungkus je..;p

after midnight, something happens yang menyebabkan suasana jadi macam suram and tacing cket. mungkin its hormon things yang menyebabkan the gurl change their habits sampai kan si die tanye something kat aku. n this is my answer for ur question just now.....


i've hiding my feeling for almost 2years.
n finally i got u with some complicated things happen before......


"cause my love for you is growing bigger than I've ever imagine"



p/s; I'VEFINDMYSOUL
       AND ILOVEYOUSOMUCHDEAR!


(^_^) نورولاين

2 comments:

  tapibukanaku

March 15, 2011 at 3:33 PM

nyiahahah!! aku orlang pes komen nih...

kisah: "AIN ROY 3SBW" is calling!!
(aku terase pelikk..)

dan suare laki yg cakap lak dah...

" ko nk makan ayam penyet??"..

hohooh.. n bla222... so,

pe yg aku nk bgtau, aku da agak yg ade yg berdating!! hahaha..!!

tahniah!!

  Nurulain SHI

March 15, 2011 at 6:40 PM

hahahahah...ckp slow2 la weh..huhuuu