Pages

terhibur pagi aku.

hehehe. tak cam rajin pulak kan aku pagi ni pegi beli paper sampai ke kolej perdana. ccc. rajin kan aku?? sambil2 jalan kaki p kp tu aku pon begayut la kejap. gayut ngan mak je la tapinya.. hohohohohohoho.. gayut ngan bopren tu tapayah cite la kan sebab aku tak penah pon nak gayut kat die. badan da la kering cekeding. kalo aku gayut kat die alamatnye aku jugak la yang naye nanti kn..;p oppsss! jangan ingat die tak kuat tau.
pffft;p

ok back to the basis. sembang punya sembang ngan mak aku..pung pang pung pang pung pang.. last2 mak aku kasi tau yang anak buah aku si salwa ni nak betunang bulan 5 nanti.. wah! wah! wah!akhirnya sampai gak masa yang di tunggu tu kan. wawwawwawawaw.salwa ni ekceli anak buah aku yang paling tua sekali dalam femeli. die sebaya dengan abang aku 25 tahun.
bayangkan la dengan menantu mak aku mengandong, mak aku pon mengandung sekali jugak... huhuhhuuu.. mak aku lahirkan aku  mase umur die 43 tahun tau. bak kate akak aku kat aku. naseb baik aku tak mati mase aku kecik2 dulu. sebab dulu aku ade kene demam kunin yang cam teruk gak la. kurang asam punye akak aku kan.. n aku la satu2nye anak yang dilahirkan kat spital.. bangga kan..wawawaw

huhuhuu. kalo cite pasal femeli ni memang tak abes la aku taip entry ni kn.

juz summary nak bagitau jugak kt pembace budiman sekalian.
adik-beradik aku=15orang (11 laki 4 pomuan n aku last sekali)
ipar duai=12orang
anak buah=38orang (tak masuk lagi 2 orang yang still kt dalam perut lagi tu)
yang single tinggal aku ngan abang aku sorang je. 
cam promot diri sendiri la pulak kn.;p

korang campur la sendiri jumlah die bile sume orang da berkumpul especially time raye n kenduri.
>.<
one mom n one dad tau!!!

ok back to the basis again.. then aku saje la cakap kat mak aku camni.... '' mak, kalo orang nak tunang jugak camane? boleh??'' fes2 tu mak aku tak dengo kot sebab die diam je. then aku tanye la lagi skali. then, my mom said cari keje dulu kumpul duit banyak2...hahah..terhibur pagi aku..:p
mak aku tekejot kot tu yang die diam mula2 tu...pffft;p
pastu aku cakap lagi kat mak aku camni...
''abes kalo da sampai jodoh nak buat camane'' heheheh..

huhuh.. buat mase ni memang aku takde perancangan tok mase depan. sebab belaja pon tak abes lagi kan. cuma harapan tu memang sentiase ade la kan. harapan supaya hubungan yang sedang terjalin bersama dia ini akan berterusan dan kekal hingga ke akhir hayat kami.  dan semoga jodoh kami dipercepatkan dan direstui oleh ALLAH SWT. amin.




(^_^) نورولاين

2 comments:

  tapibukanaku

March 23, 2011 at 3:11 PM

wah!! suke gile aku sebot sal raye!!! hahhaha!

  Nurulain SHI

March 23, 2011 at 11:56 PM

amboi..puase dulu baru leh raye ok..