Pages

arini banyak gelak time studio.muah tengah in a good mood la ni.nak mengkelakarkan suasane jek kejenye.haii.gelak.gelak jugak.aku still mengantok.boleh dikatekan sesume dak grup muah lemah longlai arini.
NGANTUKS GILAK!arghhhhhhhh.
brainstorming memanjang.
studio this semester memang sangat letih.keje nonstop.
meeting memangjang.
INGAT BALIK AKU PUNYE GOAL FOR THIS STUDIO.
takut gegileerrrr !!!

TOMORROW I AKAN KE MELAKE !!!
weeeee~~~
akhirnya impian hampir terlaksana.
harap2 sesumernye berjalan dengan lancar.aminn.
MELAKA.TUNGGU KETIBAAN AKU.
hiyarghhh !!!

nak citer siket sal kejadian tadi.
hehee.
tidur tak ingat aku ni.sedar2 aku teros dengar bunyi pengumuman sal pebende tah pasal watikahpelantikan jkm dan yang sewaktu dengannya.then aku terpiker cam da pagi.tengok jam da pukol 8lebih.
aku teros teringat pasal trip aku ke melaka.
menggelabah gak ni.
alamak.jadi ke tak p melaka ni?.
senyap jek ni.
or diorang sumer da tinggal aku?.
huuuuuu.
amik henset teros nak kol abang.
tetibe aku cam mengucap panjang pulak.
haisyhh.
belom pagi lagi la cik ain oi !
malam lagi ni.tu la.tido g time maghrib2 cenggini.kan da ngigau.
sekarang memang curious siket la.
aku tatau sok gerak kol bape.yang aku tau gerak time pagi tapi tatau kol bape.
jap g la mengkol untok memastikannye.





(@_^) نورولاين

0 comments: