Pages

kisah bangau dan sebagainye.

ape aku nak cite pasal bangau ni.
haaa....
ikuti kisah selanjutnye bersame cik ain.....

bangon pepagi tadi aku teros membukak tingkap cam bese.wahhahh.banyak bangau la kat belakang nie.cantik.cantik.
pastu ape lagi, amik gambo bangau tu la.huhuu.cam tade keje laen pulak.memang tade keje laen kot.maklum la kan.baru bangon tido.otak pon cam tengah fresh lagi.malam tadi tido bkn men lame lagi aku ni.dari mgrib sampai la kol 11 malam.then sambung balik tido dekat kol satu pagi sampai la ke pagi hari.hehee.(tak ke lame ni).
tamat la kisah yang berkaitan dengan c bangau itu tadi.
ahak.ahak.

laptop ni tengah menjemkan dirinya la pulak.nak kene kasik makan ubat ke encik laptop ni.mengade la kamu ni.

ok.alkisah nak cite siket ni.aku membukak la fesbuk aku tu.weyhhh.nampaknye ramai rakan2 2sbw aku ni telah menguploadkan gamba2 mereka ketike mereke berade di melake.(ternganga2 aku nak menaip ayat ni) hahah.
menghepiekan diri nampaknye mereke semua tu.(ade nada2 kejelesan sedikit nampaknye).
hangpa suma hapie, cek pon hapie sama na.
(wah.sejak bile aku pandai nak meloghatkan lidahku untok berspeaking penang ni.ehehe.)
bila lagi aku nak sampai sane ni.takpe.ade rezeki sampai la aku kesane.ok?

trip ke tasik kenyir tak dapat nak join.saje je utm ni pilih 3hari kat tengah2 minggu cuti tu.
tapi takpe la.aku nak menyetelkan lesen aku sebelom balik cuti raye cine ni.eh.ade 2 pilihan sebenanye.sameade nak balik kampung lambat or balik utm awal.
yang ni decide nanti la.lagipon bende ni tak book lagi kan.

 ...............................................

haaa.ni satu lagi kisah.niat hati ni nak merajinkan diri untok pergi ke lab it dan membuat keje2 gis tu.tapi nampaknye lab tu tutup la pulak.ah sudahh.tak jadi pulak aku nak menjadi rajin.

aku pon berkeputusan untok mengemas segala rak yang ade dalam bilik aku ni.
maklum la.arini freeday nampaknye.
(nak mengisi kekosongan mase yang ade ni untok melakukan perkare2 yang sedikit berfaedah kononnye.)



.........kisah selanjutnye untok arini akan disambung kemudian.......................

ok.tengah2 aku dok menyapu kat bilik ni tetiba aku dengar la bunyi heli kat lua.

hey.cam tengah berlumba la pulak.
aku tembak sekor2 kang baru tau.

siap2 mengkemas aku pon p pejabat kolej nak dafta barang letrik.

(tade pape yang menarik tok dicerite.)

malam ini meeting.aku pulak jadi mc.(bedal je la)

(encik abang menengok aku menjadi pengerusi la pulak)
bebudak ni cam tak dengar je bile aku tanye pape kat diorang.sore aku da punye kuat cenggitu dorang boley wat dono jek.aku amik mic kang baru tau.kasi satu studio dengar kemerduan sore aku ni.

jangan la nak pressure aku soh aku cakap n cakap jek.

aku tau la aku nak cakap ape n nak cakap time bile.
pressure aku sume bende tak jadi la.ok?
ok.relax je ain.
dak2 lain pulak soh aku melajukan sesi meeting malam ni.
mane taknye.jam waktu da menunjukkan ke angka 1pagi.NGANTOK KOT OK.
ok.habes citer pasal meeting.
menengok citer korea bersamenye.
my girlfrien is an agent.
ala2 citer spy gitu.
ahaks.
banyak g citer nak kene tengok ni.
 
"ingat dapat"
huhuu.
nak jugak tengok ok.
;p
 -TAMAT-
(@_^) نورولاين

0 comments: