Pages

a day b4 cuti raye cina start.

ok. sekarang ni agak free. haduyy. tekanan da ilang sikit buat mase terdekat ni. try untok absorb segale bende. yela kan. hidup ni memang banyak dugaan n cabaran yang kite tak jangka. tapi mudah-mudahan segalanya berjalan dengan lancar. studio sekarang da sangat lengang. maklum la kan, semua da balik umah masing2. pulang ke kampung halaman jumpe mak ayah n ahli keluarga masing2. ambik kesempatan cuti raye cina ni dengan sebaik-baiknya. da lame kan dok kat dalam UTM ni. tekanan pon melambak2 dengan dateline2 masing2. arghhh, malas nak citer lagi pasal keje2 studi ni. otak aku nak cuti kejap. esok la baru aku sambung kwrjw cari bahan untok assignment isu2 semase tuh.

hari ni aku memakai la skirt pegi kat studio tuh. terkemut-kemut aku jalan. terkedek-kedek. kalah dengan itik sebab itik tuh boley jalan lagi laju dari aku. caye tak??? kalo tak caye meh la tengok aku wat competition lumba jalan ngan itik. ahaa !! merepek sudeh. itik oh itik.


 
 skirt yang belah dah jadi tak belah.
"kemas jahitan ko ain"
huhuu.
beberape orang menegur hasil kerja tangan ku yang tulus, mulus, pulus ni.
weeekk~~~
bangga siket tapi muke still wat cam bese.
kawal pasaan kunonnye.
;p


sekarang sangat sunyi. insan tersayang da balik umah. moga-moga sampai dengan selamatnye dan menjalani hari-hari dengan ceria.. amiinn.
rindunye diriku pada dirinya. walaupon baru berjauhan tak sampai setengah hari lagi.
YA ALLAH, lindungilah dia walau di mana pun dia berada. aminn.

wahhh !!!!
sekarang tengah keluar lagu unintended. melody dier sangat menyentuh jiwa raga aku. SANGAT MENYENTUH JIWA.

huhuu. tadi  nampak cik azilah pegi kat 'admin' punye space. tak sangka aku cik azilah ley sampai belakang tuh. siap bukak kasut g kalo tak silap aku. huhuh.

ok. hurm. tadi aku ke taman u kejap. saje menjalankan diri ini. orang laen dok sibok nak balik umah, aku lak dok sibuk nak keluar pegi taman u tu. sape soh kinah ajak aku. kan aku dah ikot. jalan agak jem aku tengok. semua orang sibok nak balik la kan. aku agak sedih sebenarnye bila dapat tau yang abang aku tak jadik nak balik kl ari jumaat. mane tak sedih. da plan awal2, then aku da cancel book untok lesen sabtu ni, alih2, semalam aku dapat tau last minit die kene balik kl semalam gak. kalo la plan berjalan seperti yang di rancang, sekarang ni aku tengah dok mengadap haziq kot kat umah tuh. then plan esok nak pegi morib dengan kawan aku. entah ade ape entah kat sane tuh. sengaje nak pegi. the aku plan lagi nak bawa kete kat kl. tapi sume da tak jadi da. tiket tak beli lagi nih. tiket untok esok da abes. tiket teluk intan sumernye time malam. tanak la aku. kang sampai sane awal pagi pulak. seram aku.
pagi tadi aku terase sangat homesick. =(
bende da jadi kan...hummmm.

blok dah senyap sunyi sekarang nih. tenet di bilik pon agak lancar. boleh di katekan sangat lancar la. al maklum lah, sume orang da balik, line tenet pon sangat free. suke aku.

da malas nak bebel lagi da ni. padahal aku still nak tulis lagi. otak tibe2 jem pulak. nak minom air masak banyak2 la. nak legakan kedahagaan aku nih.

 ok.

SELAMAT BERCUTI SEMUA !!!

tengah dengar lagu ungu tercipta untukku.
feeling la......
uhukuhuk.










(@_^) نورولاين

0 comments: