Pages

weyhh.kamu.kamu.saya sangat banyak kerje sekarang ni.jangan kacau saya la wahai belog.hehe.dah tau keje melambak sempat lagi nak menaip-menaip belog ni.(kononnya buat selingan kejap.ehee.)jap lagi nak membizikan diri nak buat GIS.kerja ni da bagi sebulan yang lepas kot, sekarang still terhegeh2 nak buat dari fes balik.adoyaiii !!! bile nak siap kalo cenggini la keadaannye.
kol 1setengah aku nak stop buat keje studio tok arini.sambung esok la pulak.takkan nak fokus studio je kot.subjek laen terbengkalai habes da ni..

da malas nak bebel lagi da.


4.50PM.

kepenatan melanda lagi.hukhuk.satu hari tak tido kot.pukul satu lebih tadi after makan kat CP dengan wani, aku mentidurkan diri kejap kat bilik beradu aku kat KRP go8/218 tu (haha).then naseb baik aku tejage pukol 2suku.fuhhh !!kalo la aku tak jage alamatnye test kompang aku fail la gamaknye.



(@_^) نورولاين

0 comments: