Pages

way of life.

entry baru lagi tok hari ni. sekarang baru abes kemas2 baju segala. walau apepon yang jadi, aku tetap nak balik esok. tak kire la tiket nak balik perak mahal sampai rm100 pon aku sanggop beli. memang takde masalah nak cari tiket pegi kl. tapi ati aku tak nak ke sane. nak terus balik umah. aku nak mak. badan dah sakit2. mate takley nak pejam sebab nak tunggu pagi yang cerah. otak ligat main teka teki. aku runsing aku pening. please bawa kau lari jauh dari situasi ni. PLEASE SANGAT !!
orang lain mesti seronok da sampai n bersenang lenang kat umah kan. jumpe orang tersayang. semua orang, masing2 mesti tengah lepas rindu kan. lepas ridu kat femeli. lepas rindu kat boyfriend gilfriend. lepas rindu kat binatang kesayangan. lepas rindu kat barang kesayangan. lepas rindu kat bla bla blaaaaaa. lepas rindu kat ........
ok.



aku 'butakan mate'.
aku korbankan perasaan.
aku.dan aku.dan aku.dan aku.
semuanya aku.
kenapa mesti aku.
live my life.
normal n bahagia.
tu harapan semua orang kan.
yang penting sekali jangan ignore bende2 yang berlaku sekeliling anda.

tak abes2 aku ni.
hati.hati.hati.
kenapa kite takley nak tau ape yang ade dalam hati n fikiran orang lain.
kalau kite boley tau kan senang.
suke same suke.
sayang same sayang.
hati same senang.
takde di madukan.
takde yang tertipu.
takde yang menipu.
takde pergolakan perasaan.
semua ni kuasa tuhan kan.
YA ALLAH.


kate-kate semangat dari abang aku untok aku.
Muhammad Saiful Nadzri.
"ingat tujuan sebenar nak belajar"
"gagal sekali bukan bererti gagal untok selame-lamenye"
"berterus terang adalah jalan terbaik"
terima kasih atas kate2 semangat itu.
satu selingan, die soh aku cari lagu 'meraung' dari kumpulan new boyz.
tetiba ja.


jam detik waktu bergerak.
tik.tok.tik.tok.tik.tok.


semoga perjalanan hidupku di permudahkan.
amin.



(@_^) نورولاين

0 comments: