Pages

ain VS printer bahagian ll


okey. dah berkali-kali (bukan setakat dua tiga kali, tapi da sampai ke tahap lima ke enam ke tujuh dan ke seterusnya kali dah ni.) hehe. sepatutnya aku tengah melakukan satu tugas yang amat ringan sekarang ni. mane taknye. keje aku harini dok mengadap printer je. 

WTC btol la. ehhh...aku tak carot okeh. WTC maksod disebaliknya adalah "what the chicken" oke. jangan PK lain sudeh. huhuuu.

dok berkerja dengan printer ni pon susah. susah dowh...... mane taknye, printer ni dari semalam dok boikot aku je. camane la keje aku nak siap kalo camni.

"ain, nak bende ni sebelom hari kamis tau."

dengan yakinnya aku pon jawab.

"okeh. arini boley siap ni."

tak cam belagak lak kan. haha !! 
bos nak kerja ni sebelom ari kamis oke !! bukan salah saye la encik wan. printer ni yang mengade-ngade bagai.

adeh !!


(motif katun ni???)










oke.....
tepat jam dua tiga puloh something-something......
RKK ku telah berjaye di settlekan...
weeeee ~~~
;D



(^_^) نورولاين

0 comments: