Pages

revallina s. temat.



ape sebenarnye entry yang aku nak sampaikan ni???
Revallina S. Temat.
ade pape kaitan dengan aku ke????

konpiusss. konpiussss.

cerita sebenarnye camni.
tadi sempat la aku berborak dengan sahabat lame dalam muke muku tu. (muka buku senanye.malas nak backspace).
(wah ayat)
die bilang sama gue begini.....

"ko letak name Revallina S. Temat pon orang tak perasan"

aduhh !!
malu seyyyy gue ini.
hahaa.

ini dia Revallina S. Temat versi Malaysia.
hahah.
perasan pulak kejap.
adoyaiii ~~

mane ade same weyyh.


die soh plak aku tengok cite wanita kalung serban.
alamak !
cite ape ni????
aku tak penah nengok lol.
tapi takpe.
jap agi aku search cite ni k.

hurm.
dalam dunia ni katenye ade tujuh orang muke yang serupe dengan kite.
sekarang aku da jumpe cam lebih dari tujuh je.
haha.
bukan aku yang jumpe. tapi orang lain yang bagitau kat aku.
aduhhhh ~~~
tapi senanye muke aku , aku sorang je yang ade weyh.
huhuuu.
yang penting kat UTM tu tade sesape muke yang same dengan aku.

eh.
muke same cam tak sedap je weyh.
tak selesa plak.
muke seiras kot lebih sesuai ayatnye.


huissshhhh.
takot aku.







0 comments: