Pages

owld skouwld?.

bila takde kerje kat umah ni, aku pon buat keje aku sendiri. nampak la pulak almari yang simpan semua buku buku lame ni. tetibe teringat zaman sekolah dulu dulu. sume buku buku lame dari zaman abang aku yang sulong sampai la zaman aku punya sekolah ade kat situ. (bajet cam banyak pulak buku kan. padahal.....)
belek punya belek. sepah punya sepah..... hacccumm !! bersin sebab banyak sangat habuk yang sememangnye buat aku alergic. tetibe aku nampak la satu buku warne biru ni. hah ! tegelak aku bila nampak buku tu.

diari aku mase zaman sekolah kot ! 1996.. .

macam macam aku jumpe dalam diari tu. haha! sume luahan perasaan zaman muda mudi aku ade kat situ. eh. sekarang pon muda lagi oke.

haha. gelak golek golek aku bace sume yang ade dalam tu. bila ade bende nak kutuk kutuk cket atau pasal cinta cinta cket, mesti halaman yang sebelomnye aku akan tulis camni "HARAP JANGAN BACA".
pointnye. jangan la ade orang bace kan.


oke. this is it !

harap jangan baca..

14 june 1996/jumaat

pada 14 haribulan saya mula suka pada seseorang yang bernama 'm'. saya amat suka pada dia. saya rasa dia tidak tahu pasal hal ini. kalau dia tahu malulah saya. kalau saya bagitau dekat kawan saya mesti die hebohkan... i love you

seee... gile gempak kan. kecik kecik lagi dah pandai nak gedik suka kat orang kan. nak becintan cintun kononnye. adoyai!!


yang ni pulak bab tak puas hati kat orang...
20 june 1996/khamis

saya sebenarnye benci pada 'f'. dia tu kedekut sombong belagak. ingat dia tu pandai. bila ada orang nak pinjam barang dia tak boleh. dia tu memang amat kedekut. itu sahaja.



hahahahahahhahahahahahahaah!!!
gelak golek golek kau. auwwww! malas mak tau.
isi selebihnya len kali la aku pos. tak tahan aku. adoyai!!



adiosssssa!


(^_^) نورولاين

0 comments: