Pages

Studio lagi.

opppssss.... studio belom start lagi tapi dok sibok nak citer pasal studio ni apasal pulak kan. macam tak sabar nak amik studio next year je....

bila aku pk pk balik kan... Boleh tak kalau aku nak drop subject studio ni???????????

Hhuhuhhuuhuhuhuh.

Kalau aku drop studio aku ni, maknenye aku kene drop daripada segala perkara yang berkaitan dengan perancangan Bandar dan wilayah la gamaknye kan… hailaaa……

Cakap pasal studio ni kan.. nak story cket pasal result aku yang turun naik ni...

starting dengan dr fauziah jadi supervisor aku. I was really happy when…. Erk……. mesti la happy kan bila dapat A untok first studio aku. Walaupon aku rase sume hasil seni halus tangan aku tu cincai dan boncai je. But still aku dapat A jugak. Hehehe. Bagus jugak aku ni sebenarnye kan. merendah diri di situ ye.. Haha (sayang lebey kat dr.foziah la camni)..

then skali lagi aku dapat A mase second studio dengan dr rafee. Oh really.. ofcos la aku happy kan. Ekceli dalam mind set aku da state yang dr rafee ni susah nak bagi markah. Then, lakar punye lakar, redo punye redo, after all my hard work (hard kot ok.), aku dapat A lagi.. ha.. ha.. ha.. memang aku sayang lebey kat dr rafee sampai la sekarang. Huhuh

then, third studio pulak. aku jadi down. memang down gile. Mane taknye. Time ni banyak sangat hurt feeling. Result drop jadi B+. serius aku down gile bila dapat result yang same dengan orang-orang yang tak berape nak buat kerja dalam studio tu. Arghhh!!… I work really hard to finish my skethcup before pergi trip urban design mase tu. tok group - aku, kinah and fatin, kitorang bagi tugas. aku wat sketchup and kinah wat detail master plan. fatin demam kot mase tu sebab die balik umah die.

Ahhh!!! Serius sedey gile bila sume tu cuma berharge B+ je. (erk. Berharge?? ayat geli). third studio dengan dr.anuar. result lain pon jatuh jugak sem tu. Huuuuu. Sedey kot.. nilah zaman kejatuhan aku.

studio keempat supervised dengan dr.noraini and aku dapat A-. Alhamdulillah.. result naik cket. ni nak cite cket ni, Mase fes day nak bagitau workbase mase tu, instinct aku kuat cakap yang aku konfem under dr.noraini. pergh !! memang betul la aku dapat dengan die. Huhuhuhuh. Takot gile aku time tu. Mane taknye. Sume orang dok cakap yang dr.noraini ni garang gile. Aku memang takot dekat orang yang garang-garang ni. huuuu.. Tapi Alhamdulillah. Selama aku kerja bawah dr, aku rase macam die ade sense of humor jugak la. Walaupon die tak tunjuk secara terang-terangan. Tapi time tu takde la aku rase macam tegang or something like that dalam workbase.

Sekali lagi instinct aku betul-betul jadi mase studio yang lepas. aku nak under dr foziah. And yeah. memang dapat la workbase under dr. Mase ni ade 2 orang supervisor. Dr foziah and encik ismail dari jpbd. Sume orang dok tergoda dengan encik ismail ni. baik gile tau. ahhh.. Tak tau camane nak describe en ismail. Tapi memang sume orang suke dekat die la.. and aku pon suke jugak la.... Huhuhuh.....Ni bukan suke dari segi cintan cintun tu ok...
hurmmmmmm....... Studio kali ni.... Oh my. paling teruk pon aku nak dapat A- je. tapi....... lagi skali drop B+. So really sad!!!!!! U knows what.. aku buat sendiri oke map environmentally sensitive area (ESA) tu. (erk.. ade aku kesah?!)

unfair berlaku di dalam workbase ye.. BOB, ko tau kan aku marah kat ko mase pecah group tu…

pointnye???

dah takde makne dah sekarang...

Huh!!
marah gile aku !!
next studio kene work hard cket la tok maintain result aku tu.....


malas nak cakap panjang. nak pergi belasah lembu lembu yang dok mengembek.erk.kat depan umah tu sebagai tanda bengang.....


adiossssaaaa!

2 comments:

  Noreul Basumi

December 28, 2010 at 12:49 AM

weh!!sejk bile lembu pandai mengembek???

  Nurulain SHI

December 28, 2010 at 10:06 AM

haha. sejak dah lame tak nampak ko. huhuhuhuhuhuhuh.
balik tak singgah umh pon ea!