Pages

wedding.

 pekat kan inai aku, mengalahkan pengantin pompuan yang aku salam. haha!

Macam biasa la kan. Time cuti je confirm banyak kenduri kawin yang belangsung. Kiri kanan depan belakang. Sume tempat ade kenduri..

tapi aku……….. satu tempat pon aku tak pergi. dok umah je kejenye. Huhuhuhu.

Ekceli aku nak cite pasal kengkawan aku yang dah kawin ni. Ade jugak yang kawin. And ade jugak yang tengah-tengah nak merancang tok bina masjid. Hai la. Tak sangka… cepat jodoh korang sampai ea.. bagus2… aku ni pulak bila lagi ni kan. Bila tiba masanya la kan. Kalau dah sampai jodoh kawin la aku. And kalau aku dah betol-betol bersedia tok berkomitmen dengan orang lain and aku dah betul-betul pandai masak. Hhuhuhuhu.. terkantoi disitu ye nampaknye. ahah !

kelajuan internet yang super siput menyebabkan aku tak dapat mengupload gamba-gamba wedding diorang yang aku da curi daripada beberapa sumber yang boleh dipercayai tu. siput oh siput.

aku listkan je lah name name diorang. next time bila super siput ni da minum super power, aku upload la gamba oke.


azwana and suami (suami die aku tak kenal. memang dah lame gile la tak jumpe die ni. meby ade la 10 tahun.)
then ade la sorang kawan ni yang tak berape nak kawan kawin. putih putih gebu and tembam orangnye. hohohohoho. tak ingat name beb. name pon tak berape nak kawan so tak ingat name beb!
najua and herwandi. (pasangan sejak zaman sekolah rendah ni tau)
uyun and idin. (pasangan yang tak disangka ni. haha!)
rosniza and suami. (makin berisi kaw.)
fetty and suami. rasenye suami die adik cikgu anuar kot.
kempol and isteri. (budak nakal ni dah kawin beb. warne tema die turquoise tau. i like)
rustika and suami. (pantang kene cuit, konfem ade yang kene penyepak sebijik dua. haha! a.k.a. melatah le)

banyak lagi sebenarnye tapi aku lupe sape yang dah kawin.
hohoho.

Eh, baru2 ni aku g kenduri kawin sepupu aku kat sungkai tu. Ramai la sedare mare aku ade kat sane termasuklah sorang junior aku ni. Namenye yana n syafiq. Tak tau la pulak aku diorang ni dah kawin. Dah ade baby da pon. Tak pecaye betol aku bila tau baby tu baby die. Hai. Mamac2 btol la sekarang ni!



kenduri sebelah umah tanak pegi. tapi kenduri yang jaoh sanggup pulak kan. sepupu punye pasal kene la pegi kan.konon2nye aku ni boleh dikatekan sebagai penjage rumah terhebat la bila time sume orang pegi kenduri kan. haha.



(^_^) نورولاين

3 comments:

  Noreul Basumi

December 26, 2010 at 5:30 PM

weh yana n syafiq mne???
dak perkasa ke???
ke aku x kenl???
hehehe

  Nurulain SHI

December 28, 2010 at 10:10 AM

syafik anak pakcik ishak la. yana budak yg area umah subhi tu.

  Nurulain SHI

January 4, 2011 at 7:54 AM

eh, syafiq ke ea name die. yg penting mmg anak pakcik ishak la.