Pages

erk.

assalamualaikum selamat tengahari:)
jangan ingat aku baru bangon tido ok. walaupun time-time cuti camni lah mase yang ade harus di luangkan dengan waktu tido.
selalunye orang cakap camni ' rasenye tak terlambat lagi untuk aku wish bla... bla... bla.... '
tapi kali ni aku rase cam lambat jugak la walaupon baru semalam je hari raye qurban menjelang tibe./ ha... ha...
almaklum la kan. kali ni aku beraye di perantauan. perantauan???? walaweyh.... macam tak caye pulak aku boley survive dudok sorang kat utm terchinta ni kan. caye tak? caye tak? percaye la weyh sebab aku memang tengah dudok sengsorang je ni. (bujang la katekan) hahah ! :D tetibe !
salah dua sebab kenape aku tak balik lagi:

  1. aku ade keje UD yang nak kene siapkan. (ceh !! padahal orang lain boley je balik dengan relax walaupon still ade keje ud gak kan.) huh ! masalahnye sekarang aku yang tak tenang kalo aku balik pon.
  2. ekceli aku takot nak naik bus !! ha.. ha... penipu besar kot. sebelom ni balik ok je kan. sebelum ni lain sekarang lain ok. banyak sangat excident bus. yang 10hb 10 tu. tu yang aku takut nak naik bus tu. sekarang ni pon tengah amik feel tok balik naik bus. jangan teburu-buru kan. (setakat bus dalam utm ni takde hal la kan. hari2 aku naik.)
  3. malas nak kemas barang dalam bilik nak masuk dalam stor. huh !! apasal la utm ni nak gune blok aku tok aktiviti u. tak pasal-pasal kene simpan barang. haisshhh !
ni dah salah tiga sebab dah ni! haishhh. malas nak citer panjang. tunggu pulak entry aku bile aku dah kat umah nanti. (tu pon kalo rajin)

adios amigos !!




(^_^) نورولاين

0 comments: