Pages

t.e.n.s.i.o.n.t.e.n.s.i.o.n.

assalamualaikum W.B.T...


huhuu. ok fine ! petang ni nak exam sempat lagi aku nak bebelog lagi ni kan. haih. marah la sikit !!

bukannye ape. saje nak bagitau yang penyakit aku dah datang balik.
10minit cukup la ea....

penyakit ape yang aku dok kacau idop aku ni???////
boley PK sendiri kot.

erk...
camane nak pk. bukannye orang kenal aku kan.


watever la....
asal nak exam je mula la sakit perut kn.
S.P.O.I.L. betol la....

tak tenang. tak tenang.


malam tadi bukan main TENSION lagi aku kan.

pagi ni da boley adapt balik da sume.
kite A.B.S.O.R.B. sume tu.

INSYALLAH..........
kembali kepada keadaan asal.....

dah. tu je nak cakap.
hahah.

tah hape-hape.
huh !


(^_^) نورولاين

2 comments:

  tapibukanaku

November 11, 2010 at 12:52 PM

oohohoh. kentot puas2 before exam. hahaha sit up ke.. hahah! x datang ah penyakit tuh.. ahahah!

  Nurulain SHI

November 11, 2010 at 2:40 PM

hahahahah. kureng je udak ni..