Pages

ud = tak balik raye haji.

mak, minta ampun sebab tak balik raye haji ni.
sobsob T_T

 sume orang nak balik esok. aku pon nak balik esok gak !! tapi tak boleh. sigh ~~ UD.. UD..

esok tepat kol 9 pagi last paper pon akan stat. yang pastinya, sume orang dokexcited kemas barang sume sebab after exam diorang dah boley balik umah masing-masing da. tapiiiii...... aku pulak?????


haih. dah naseb  badan sebab nak amik subjek urban design kan, so kene la tanggong sumenye. report need to be redo again. ayah syed tak puas hati dengan report kitorang yang lepas, so kene la redo balik wat 1 report for the whole clas yang ade 3 part.

first part kene dok cite pasal bende yang dah kitorang present time sebelom cuti hari raye dulu. then second part kene story pasal kitorang punye feeling mase summer school trip dengan budak-budak dari vietnam dulu. (ha.. sonok sangat bercuti seminggu kan mase tu. sekarang dah kene cite balik semula pulak.) the part three pulak kene citer pasal urban morfology. yang ni depends dekat site yang die dah bagi. site aku kuala lumpur. kene story pasal 3 different era pasal site tu. includes of urban land use and urban characteristic.... huh. nak cite pon bukan korang paan kan kan..

yang ni pulak bab yang tacing sikit. orang lain dok nampak side aku yang happy-happy and nampak relax je kan. macam takde kerje nak buat padahal kerja UD ni tak abes lagi.(yang ni some of my friend yang konon-konon nak gurau-gurau ngan aku la ni)
the other part of me yang sibok bertungkus-lumus wat kerja takde pulak korang nampak kan.

"ade ud cam takde ud je aku tengok." this is the point what they said to me.

ok fine. ekceli aku dah antar dah pon report ud aku ni minggu study week aritu ok. ingat aku tak buat kerje ud ke ha !!! (marahnye aku rase) siap aku dok betolkan balik sume part gao xia yang takde kaitan dengan projek kitorang tu tau !!
marahnye aku bila ingat balik pasal gao xia ni. orang soh wat report pasal urban land use. then die pi cite pasal population n household yang tade kaitan pon dengan pojek tu. huh ! (what the la kan)

then time exam week pulak ayah syed nak gather kami sume and nak bincang balik pasal report kitorang. hari isnin haritu 8 november tepat jam 5 petang kitorang g jumpe ayah syed n bincang sume sal keje kitorang. he want us to redo. so we accept it la. yela kan. kitorang pon pk gak. bende ni 3 kredit kot. banyak tu tau.... n salah kitorang jugak sebab wat report yang ala kadar nak cepat siap.

then kami sume decide nak bincang balik pasal format n sume bende esok sebab taknak ganggu exam week ni. so, esok la baru aku start balik wat ud ni kan. bende ni keje group ok bukan individu. kitorang kene gather balik tok bahagi part masing-masing. understood ?!

huh !! kenape baru sekarang baru terkeluar rase marah aku dekat dak yang ingat aku ni tak wat keje ud aku.... ish...
esok nak exam kot.




(^_^) نورولاين

0 comments: