Pages

tamat.

assalamualaikum..... In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful.
hehe. tiru macam kak nadia la pulak kan.
ya ampun bukkk !!
=D

ok. 12 november 2010, the biggest day of my first semester of third year (erk?!). tepat jam 11 a.m. maka.... tamat lah riwayat kesan degil itu. eh... mende aku merepek ni kan. haih. tamat lah final exam aku tok semester ni. fuhhhh....... lego raso.... yela kan. at least takde la aku kene bertungkus lumus krem kan otak aku yang sedikit 'lemm' ni tok bace and hafal sume note-note yang sebenarnye dok cite bende yang sama pusing-pusing kesitu jugak bende yang die nak sampaikan tu..... fuh. fuh. kusss semangat aku nak taip bende ni ibarat macam cakap tak henti-henti gitu.

serius mengantuk gile harini. ibarat kan macam sambil jalan pon boleh tetido jugak la die punya serius ni.... serius kan kan...

so ape lagi la kan. entry ni pon just nak bagitau yang final exam aku dah tamat. idea pon da tede da. cenggini la jadinye. konon nak jadi pembelog tegar. tapi ni jadi pemerepek nombo satu yang ntah pape pulak.
adoh hai la...........


TAMAT







(^_^) نورولاين

0 comments: