Pages

bicara tentang diri.

♥♥♥♥♥♥♥♥
malam yang suram. eheh. mula la aku nak mentacingkan ayat. dahdah. kali ni nak cakap pasal bendebende yang baru kini ku sedari. yeah. selame setelah hampir 22tahun aku dikurniakan nikmat kehidupan ni, baru la aku sedar yang ruperupenye aku ni gayat sebenanye. jatoh la ranking aku nak jadi orang yang kononnye berani and tahan lasak ni. ayoyo. baru kusedar setelah aku menaiki menara aqabah dulu. then aritu lepas main tenis aku pegi la naik h25 kat ktf tu. saje mengisi mase lapang yang indah itu dengan kicauan burung dan unggas. (wah. seram ayat.) bajet je. ok. dan dilanjutkan cerita. bila da naik floor paling atas tu maknenye aku mesti lah nak menikmati angin pagi tu yang memang sejuk giler beb !!! and bila aku pandang bawah je teros pening and loya nak muntah. wekkk.wekkk.. tak muntah pon. loya je. saje nak wat ayat yang kononnye bombastic bak kate dr anuar amir itu.

exam tinggal satu paper je lagi sok pagi. alangkah bahagianya menjawab land use tadi and terase bahagia setelah tamatnye paper land use. aku dengan yakinnya mengatakan bahawa aku jawab satu soklan je yang betol. yang lagi 3 soklan tu aku men hentam je. satu soklan je yang betol weyh. camane ni. hadoyai !!

sakit kepale ni tak hilanghilang lagi. amali moto punye pasal. nak sangat sanggop wat petang. nah. ambik ko. kan dah dehydrate. tanggong la sendiri ye. haihhh ~~

aku nak menyambung pentiduran ku. tadi tido pas magrib sampai la ke pukol 11 lebih. stil tak cukop. beratnye mateku ini nak terbukak. bape kali alarm bunyi pon aku maleh nak layan. (da kua sikit keperakan aku ni.)
ok lah. nak menyambung pentiduran. esok jawab paper alatnye aku men hentam je la. saya minta maaf dr chandra ku. saya memang anak murid yang jahat. tapi jahat sikit je la. yang jahat banyak tu orang lain tau. bukan saye. ahahahahahaha. tak pasalpasal nak memasal.

ok. caucincau.
selamat malam bintangku.
muahhhhhh9x~~




(@_^) نورولاين

0 comments: