Pages

selamat datang.

♥♥♥♥♥♥♥♥
berfikir untuk membeli tiket pulang ke kampung halaman. da dua bulan tak balik. rrindu kat ayam yang selalu kejar aku tu. ayam betine yang suke mengeram kat depan pintu umah. bila halau bukan nak lari. dok selamba je. aku pulak yang lari kene kejar ngan die. tu pon sebab aku kacau telor die. takpon aku kacau anak beranak die. sory la encik ayam.  eh. sory la puan ayam. saya suke mengganggu anda. bek ganggu ayam daripada ganggu manusia. tak sakitkan hati manusia yang ade perasaan. ye. hati manusia ade perasaan. hati ayam boleh dimakan. jangan makan hati manusia. nanti diri sendiri yang merana. ok.
erm. rindu juga pada yahoo mailbox aku yang selalunye penoh dengan emel daripada encik muke buku itu.
rindu kepada keberanian diri ini. tak sangka aku. tadi kene tegur dengan rakanrakan.
" ain, ko kan berani "
terkedu kejap. ntah la. asenye umo aku makin naik n keberanian aku makin jatuh pulak. nak berani sangat pon tak baik kan. bak kate ipepatah. jangan suka sangat. aritu suke sangat kot sampaikan kete mati tengah jalan sebab minyak abis. macammacam bende jadi bila aku keluar ngan member sorang ni yang namenye nor sazwani bt che ahmed. wah ain. siap tulis name penoh lagi. maklum la. takot terlupe di kemudian hari. aku ni da la pelupe. petang tadi menghadirkan diri ke kolej yang bakal aku duduk sem depan. jumpe member time konvo dulu. tetibe aku terlupe pulak name die. seyes. daya pengingatan aku memang lemah. tak sabar nak duduk kat sane ke aku ni. siap pegi wat survey dengan wani tu. eheh. bukan ak sabar wey. takot sebenarnya. siap aku boley lari pegi kat tangga lagi bila wani sebut perkataan seram tadi. huhuuu~ sengal betol wani ni. bilik single k9 agak besar jugak la. tadi amik mood k9 kat bilik yasmin kejap. yasmin dapat tetamu harini. siap sediakan air epal tok kitorang..weyyyyy~~~ suke weyh. terimas. yasmin pon cam tak sabar pulak dengan kehadiran aku ngan si wani ni. siap bagi mesej. "adikadikki, bila nak datang ni?? "
sabar la akak oi. kami on da way. vrooommm. vrooommmm.
tadi siap singgah kat pejabat k9. mintak borang nak booking bilik. hehee~ kami pilih bilik tingkat 4 tau. sebelahsebelah ngan yasmin je. huhuuu~~ bilik bertuah yang bakal aku duduk sem depan adalah.... jeng.jeng.jeng........ bilik single AU2/4008. agak strategik la bilik tu. bukak tingkap je ade pokok sikit (sejuk sikit bilik aku nanti.) then mengadap ke k10. wah. bole ushausha ni. jangan pule nak menggatal ok. kalo dapat yang mengadap court futsal pon ok jugak ape. ley tengok diorang men futsal teros dari bilik. ne latau kan. satu malam tu tetibe abang n the gang maen. boley la mengintai. ahahahah~`  tapi panas pulak bilik area tu bila time petang. tapi ok pe kalo cahaya matahari masuk bilik. kan. hurmmm~~ INSYALLAH dok kat bilik tu. kalu dapat la. juz isi borang je tadi. hanya pengetua k9 je yang dapat tentukan lulus ke tak lulus aku punye application tu. nasib badan la.




esok mungkin akan ke kota. beriadah bersama rakanrakan. ade jugak yang nak join program aku. INSYAALLAH 14 orang semuanya. semoga perjalanan kami selamat sampai dan selamat kembali. aminnn.



(@_^) نورولاين

0 comments: