Pages

finally countdown.

♥♥♥♥♥♥♥♥
in the name of ALLAH. Most  Gracious. Most Merciful.

tepat jam 1020minit pagi, 15april2010. my exam paper is finish. hilang beban exam tok sem ni. fly awayyy~~ burrrrr !!!!
masenye dah tiba untuk mengemas segala barang yang ade dalam bilik ni. exceli tak sabar nak kemas dari ari isnin aritu. tapi sekarang la baru bole mengemas dengan begitu bergaya. eheh. lambat lagi kot nak balik saya ni. minggu depan baru balik. saje nak merehatkan diri kat bumi UTM yang dah bawa sejuta n berjuta makna dalam hidup aku. tersemat dalam memori ni. malas nak kelam kabut sebenarnya. amik mase kejap. terase macam dah tak lame lagi je ~~

bertahan lame ke blog ni ea. tolong la keep this blog. nantinanti boley la aku tunjuk diari kesayangan aku ni kat anakanak aku. tengok la ibumu yang sangat fofular ini. ahah ! jiwang karat tak maen ye. nak turunkan blog ni. jadi warisan turun temurun. =p.



(@_^) نورولاين

0 comments: