Pages

kolej 9.

♥♥♥♥♥♥♥♥
penggigilan badan pon berlaku.
planning to stay in kolej datin seri endon tidak berjaye.
oh ya ALLAH.
kenape penuh???
baru 2 minit die bukak da penoh da.
teros pk b'kalikali.
nak klik kat bilik double ke x ni????
decidedecidedecide !!
no way man !! kang ntah sapesape pulak aku punye rumate. skali dapat yang tak reti nak jage barang sendiri,sepah sane sini, or pakai balik baju yang dah dimasukkan dalam bakul bajubaju yang nak dicuci. kalo nak kai balik baju yang dah dipakai tu bole je tapi jangan la yang dah masuk dalam bakul tu. da bercampor semua la ~~
ya ALLAH lagi sekali. semalas malas aku pon, takde la aku buat macam tu.

ok. kolej lain pon semua dah penoh. pastu
ntah macammane try la pulak klik kat k9. wah !!! ade kosong seratus lagi nih. nasib baik lagi nih. tapi seyes aku tak ingat langsung k9 ni kolej yang mane satu.
area ktgb kot. klik je la~~~
permohonan berjaye.
yeyeahhh !!!
akhirnya aku akan dok kat bilik single. hahahahahah!(gelak besar)

then aku pon tanye la balik kat kinah ni. k9 ni kolej mane. then die pon cam taktau. pastu tetibe die cakap kolej yang ade kes orang mati dulu kot. hah !!!! aku pon tetibe teringat. ha, betol la tu. arghhhh !!! camane aku boleh tak ingat pulak ni????
uhukuhuk. lagi menggigil badan ni. camane aku boleh pilih kolej tu???
nak sangat dok single kan. nah. ambik ko.
cabaran ni.
haih.
patot la banyak kosong lagi kat sane. ruperupenye sumer orang pk bende yang same kot.
sebbek ade kawan len dok sane.
wani ngan bos. agakagak takot tido sorang, aku lari bilik korang weyh ~~
heheh.
sentiasalah menerima kehadiran aku ye kawan.
=D
padahal wani pon lebih kurang macam aku je. tapi die lagi terok kot. siap boleh bayangkan bende tu muncul depan die or sebelah die or belakang die or manemane tempat yang berdekatan dengan die la. haha !!
nampaknye bos la jadi mangsa aku ngan wani nanti. bersiapsedialah wahai che wan oi. anda dilarang pulang ke ganu itu. hahah !! (gelak sambil buat muke jahat~)
NAUZUBILLAH ~~

(@_^) نورولاين

0 comments: