Pages

petang.

♥♥♥♥♥♥♥♥
it is very nice when we get to talk with our sibling.
yeah.
di mulakan dengan kakakku yang bertanyakan tentang keadaan mak dekat aku.
huhuuu.
camane aku nak citer. aku citer ape yang aku tau je.
selebihnya ko kene tanye mak sendiri ok.
itu lebih bagus kan.
seterusnya aku dapat kol dari c manje. ni name aku letak dalam phonebook aku.
epul.
memang manje budak ni dengan mak aku tu.
(macam la bukan mak die jugak. =)
talian dihentikan sebentar kerana aku ade urusan bersama encik abangku.
=)

then bila aku kol balik die pulak tanye aku.
eh. banyak kedit kol aku ni. takpe, bia aku kol balik la. (dengan nada yang garang)
eheh. kemudian bersembang lah kami tentang hal keluarga kami ~~~~

seterusnya adalah giliran abangku lagi sorang. ajib.
tak kenal aku pulak die ni.
sore pon garang semacam je. macam YB takde mase nak cakap ngan aku pulak.
hahah.
ape da.
aku pon cakap.
adik sendiri kol pon nak garanggarang.
die gelak.
haduh.
tak paham aku.
 kemudian bergebang la kami~~~

then giliran mak.
mak suka tanye kenape.
aku pon jawab la saje.
mak takyah la tanye kenape.
anaknye talipon tu maknenye rindu la tu.
huhuuuu~~
malu la.

dan ajam.
satusatunya anak buah aku yang panggil aku adik dan panggil mak aku emak.
maklum la. da 16tahun mak yang jage.
nasihat demi nasihat ku salurkan dekat ajam ni.
wah. bukan maen lagi aku ni.
sebenarnye nasihat tu untuk diri sendiri jugak.

ok. kim salam sumer~~

tamat la sudah.

penat. nak rehat jap.






(@_^) نورولاين

0 comments: