Pages

kepulanganku.

 ♥♥♥♥♥♥♥♥


salam.rakan rakan da pulang. dua malam ni tido sorang dalam bilik dengan lampu yang terbukak.huuu~ tadi ija salam aku. pastu die cium tangan aku pulak. aku da ase cam jadi kakak kakak pulak. selalunye ain batu pahat je yang salam cium tangan aku. ni ija pon nak ciom jugak. hehe~ semalam tengahari sayang saya balik ke kampungnya. selamat jalan sayang. jage diri bebaik sepanjang dua bulan lebih ni. ok?
kinah rumate ku bersame dengan wani balik kol 6 semalam. nek ketapi dari kempas. fatin balik pagi tadi. boyfren die datang amik. hurm~
aku nak balik esok. tadi baru dapat tiket dari pakcu. thanks sebab tolong belikan. sorangsorang je. teringin nak balik berteman sbenanye. tapi sape nk teman. hurmmm~
petang tadi maen basikal. dengan mizah, dinot n jijang. sampai tasik ujan pon turun. balik redah ujan. pusing kat lingkaran ilmu. lawan arus pulak tu. penat kayuh nak nek bukit.
petang tadi makan sorangsorang. terase sunyi macam diperantauan. perantau jugak la. jarak umah dengan sini hampir 600kilometer. pegi anta raket tenis roy kat studio. then amik barang n stokin yang tertinggal kat situ.
esok nak balik. ase happy campo sedih nk tinggalkan utm. rase cam taknak balik pon ade. penat la. sem depan da tak dok kat krp da. da jauh da. krp best. dekat dengan semua orang. especially sume SBW.
eheh ~~

nak tido. esok kene bangon awal.
selamat malam ~


(@_^) نورولاين

0 comments: