Pages

handphone.

ASSALAMUALAIKUM...........


hello, hye there !!!

seperti biase.
how your day people?????

harini aku kononnye wat overtime kat ofis. ahah.
ekceli aku tengah dilanda kesedihan yang tak la dasyat sangat. tapi still sedih oke ! sedih mengenangkan peristiwa yang jadi kat aku harini.
waaaaaaaaaaaaaaaaa
T_T


my handpone dah jatoh dalam lobang jamban ofis pagi tadi !!! hakikat ini sangat lah tak boley diterima. sebelom ni selalu dengar kawan-kawan dok bercerite yang phone diorang masok dalam lubang tandas tu. tak sangka pulak aku pon turut terlibat dalam situasi dan keadaan itu.
warghhhh !!!!!!!!!!!!


simcard upax aku terbang melayang begitu sahaje. memori card pon pergi begitu sahaja.

takotnye nak bagitau kat abang aku !! nanti kene marah macam dulu.
huuuuuuu ~~~

alamatnye tak tau la bile aku bole dapat handphone baru lagi.
sobs33x
T_T



kawan-kawan. kalo ade pape tu roger aku dalam facebook oke !!

Nurulain Shi

xpon ym la aku k.


sebenarnye aku tak layan ym tau. tapi sejak dua menjak ni asyk nak layan je.
huhuuuu
apekah maksudnya itu?????

;DDDDD


adios !


(^_^) نورولاين

0 comments: