Pages

life work n play.


hai hello there,,,,


Assalamualaikum.........

ekceli there was nothing to story here. juz nak kongsi ape yang aku rase sekarang ni. ekceli sekarang ni tengah dok dengar lagu MAHER ZAIN je dari tadi. korang kenal tak sape tu maher zain??? haaa... kalau nak dengar lagu die rajin2 lah singgah sini. lagu yang tengah nak main ni la. lagu ni paling menyentoh hati aku oke.

ekceli lagu die sangat sedap tau. selame aku dengar lagu die tu, aku rase asyik nak touching je... huuuuuuu.... lagu die damai dow. bile dengar je mesti macam nak teringat balik peristiwa2 yang berlaku dalam hidup aku ni.

chewahhhh....  statement aku bukan main lagi kan. nak tacing konon. huh !!
tetibe aku cam rindu kat sumer kengkawan aku kat utm tuh !!!!!!!!



weyh korang-korang sumer...
NURULAIN BINTI SALIHAN @ HAJI ISMAIL TENGAH RINDU BANGAT KAT KORANG TAU TAK !!!!!!!!!


oh no. naik sem depan ni aku dah dok jauh dah dari kome sumer.... waaaaaaaaaaaaaa !!!!!! susah la nak lepak memalam bute lagi dah ! korang-korang. nanti wat BBQ tengah malam jangan lupe jemput aku oke ! 

AMARAN KERAS ni tau !


 sedikit gambar sebagai tatapan umum..


first year first semester
n first time jalan kaki pegi balai cerap dan di sambut oleh encik2 dan puan2 monyet di tengah jalan.
;p


our first dinner.


last day english class. n sumer muker dok happy je sebab dah tak payah susah2 nak p kelas time malam.
oke. i tak suke kelas malam tau !

sukan perancang 1st year 2nd semester.



 ini team bola tampar kami !
hoyeahhh !


 
kolej rahman putra vs kolej tun fatimah.
;p


our first baby.
heheee...
ni anak kitorang tau.
alia namenye...
=D


BBQ adalah acara WAJIB kami.
i like:)


this one sepatotnye kitorang tengok site, tapi p main boling kat times square !
;p
oh. ekceli da abes tengok site then masa untuk melakukan aktiviti bebas
hoyeahhh !!


Kami
Pelajar Tahun 2 Sarjana Muda Perancangan Bandar dan Wilayah UTM Skudai
Sebagai Organizer Malam Aspirasi Permata.
eheh:)


and ofcos la tak akan dilupa untuk gambar sendiri
;p


and thats all for now.
see ya again !



(^_^) نورولاين

0 comments: