Pages

divider.

hai semua ~~~

ekceli i am really-really mengantok today !! kerja harini tak berape nak semangat.
haih ~~

tetibe teringat bab-bab memandu.
oke, sebenarnye aku ni takde lesen lagi weyhh. still in the process ekceli. baru dapat lesen L tapi dah belagak bawak kereta dari Kota Tinggi sampai la UTM Skudai.
see~~ bak kate pepatah dolu-dolu, SELAMBE BADAK je aku. sekali nampak polis wat roadblock terkapai-kapai cari sempang nak belok. haha !
eh. terkapai-kapai???takde idea nak buboh pekataan ape yang paling seswai. haha !

aku nampak polis and aku nampak simpang teros belok.
sekali aku belok simpang ade bukit tu. upenye kawasan umah orang india loll. siap die tegor.
"u takde lesen ka??"
aku pon dengan selambenye cakap balik.
"eh. ade lesen la. saje berenti rehat kejap. salah jalan la."
haha !! jawapan takbley bla kot ni.
adoyaiii !
bukan men tekejot berok aku bila orang india tu ketuk tingkap kete. cam die pulak polisnye.
haihh ~~ mentakotkan. mentakotkan. kalo la betol-betol polis tu and die wat cek n die tegas, alamatnye lesen aku kene gantung la jawabnye.
selamat aku.

ekceli yang ni kali pertama aku bawak kat kota tinggi waktu petang.lepas nampak roadblok teros tukar driver. bak kate orang "beringat sebelom terkene". tapi bila da sampai JB n hujan pon turun lebat, aku pulak yang ambik alih bawa kete tu coz kawan ku itu tak nampak jalan time ujan.

n kali kedua aku bawak dari Kota Tinggi waktu malam. kali ni sebab wani cam stress kot. kete asyik mati je. lagipon die cam silau bawa kete memalam. kitorang pon tukar seat kat tengah simpang tiga. kete belakang da lame tunggu turn nak belok ni. naseb baik takde hon bertalu-talu keluar. huhuuu. time kedua ni takde pape halangan la. selamat jugak la aku bawak dari Kota sampai Utm. siap singgah jusco taman u lagi.

tapi kan, ape kaitannye dengan divider ni??
haaaa ~~~
ekceli la kan, asal aku bawak kete je, mesti sekali atau dua kali (tak sampai tiga kali oke.) mesti sangat ni. mesti nak langgar divider. haha ! either tayar sebelah naik atas divider or tepi tayar tu terseret kat divider tu.  ntah hape-hape. memalukan diri sendiri betol.
adeh !!!

kawan-kawan yang dok belakang da tegelak sakan dah. haha. kureng la korang. naseb baik korang tak tidur kan. jadi penunjuk arah aku. al maklum la kan. tak kenal jalan n signboard je la yang jadi instructor kami.
intructor???? cam pelik je pekataan aku. haha. maklumlah. english aku memang A dengung je. hehee....

hurm. sejak 2 3 4 5 menjak ni, aku dah ade warne fevret baru la. hehee. aku tetibe suke kaler biru weyhhh. cantik dan menarik. rase macam nak beli baju raye kaler biru lagi la taun ni. taun lepas dah biru dah. taun ni nak biru lagi la. haha ! n nak kumpol bebanyak variasi kaler biru. i like oke. (sambil tersengih teringat kat abang kacak)
haha !!
gatei no ea ain oi ???!! pang sekali baru tau. hahaA !

ekceli takde la gatal pon. lumrah manusia la kan. dari mata turun ke hati (cheewahhh !!) depend la orang nak PK ape. yang penting aku tak susahkan orang lain oke.

SELAMAT BERGEMBIRA SEMUA !!!



(^_^) نورولاين

2 comments:

  Unknown

June 2, 2010 at 11:51 PM

maybe pasal ada jodoh dgn divider kot...

  Nurulain SHI

June 3, 2010 at 7:47 AM

haha. agaknye kot
heee ^^