Pages

world cup !

hahah. tajuk entry taknak kalah lak kan..
huhuuuu........

ASSALAMUALAIKUM, APA KHABAR??..................



neves dong ! huhuuuu. how can i buang kegigilan aku and perasaan malu itu??
OMG ! 
AIN !!! relax oke !!
just be yourself tau x ?!


semakin hari semakin sayu.... cewahhhh !! esok last day aku kerja kat Jabatan Perancangan Bandar dan Desa Negeri Selangor itu oke. buatlah party besar-besaran untuk aku... hahah ! tak malu punye budak... ;pp
after that, entah dapat ntah tidak jumpe dengan diorang semua lagi. haihhh ~~~
hah ! raye nanti boleh la minta duit raye kat setiap sorang daripada diorang sumer... kan. kan. kan?
eh ! camanelah ayat aku ni.. adoyaiii....

 
YES !!
i admit it........ today, i em happy oke !! ofcos la happy bile dapat makan bersame si dia yang .......tettttt.........heheheeee......... ingin tahu perkataan selanjutnya?????..................tunggu ~~~~~~


hurmmm... si dia bakal ku tinggalkan di sini, dan aku akan berada di perantauan nanti.... ceewahhhh !! siap dapat bola untuk lepas geram lagi tau. NETHERLANDS.... after this, kalau aku rase geram sangat kat die boleh la aku lepaskan rase tu kat bola tu.. ehehehe.... kesian kau bola sebab jadi mangsa ~~
;pp

oh ya ! aku ade lagi satu bola yang serupe dengan itu. tapi bola tu gambar spiderman la. heheee. ekceli, aku curik bola spiderman tu daripada anak buah aku Shakira. hohooo !! tak gune punye maksu. anak buah punye ball pon nak amik jugak. adehhhh !!! 
tapi takpe la kan. becoz i like that ball, so i keep it lol..
huuuu....
bola itu sekarang ade di UTM sane and bakal mendapat teman baru.
;p 


 nilah mangsa bola yang di curik oleh aku itu.
keh. keh. keh.
;pp

and then, mungkin hari jumaat ini akan pulang ke kampung bertemu ibu tersayang...
and tak lupe jugak kepada ayam betina yang selalu kejar aku tu. dah lame tak jumpe. ahah !


MAK !!!!!
tunggu kepulangan anakmu ini !!!!
huuuuuuuuuu........


aku chaw dulu. mahu menangis di bawah bantal kejap...
T_T



(^_^) نورولاين

0 comments: