Pages

double the tieyyy.dabeliyuwww.ooooo = 2

befday gurl sudah mariii ~~
waiting for the moment due to my age that i am 22 years old on 9 of JUNE 2010.
poyo la pulak rasenye speaking-speaking camni. ayat dah la tonggang langgang je.
naseb la. aku terer english oke.
haha !!

today i am 22 years old !!
ekceli tomorrow la.
belom TUA lagi oke. baru je nak memulakan zaman kedewasaan diri, mental, fizikal, zahir dan batin.
cheewahhhh !!


 teke lah yang mane satu aku.

 ofcos la yang rendah sedikit itu.
bhahaaa !!!
pecah perut aku tengok diri sendiri mase kecik.
ekceli muke aku cam berubah-ubah kot.
ade satu gambar tu lebih kiut dan miut daripada yang ni.
makin besar, makin tak cantek pulak.
bhahaha !!

ALHAMDULILLAH dengan ape yang ade.
huhuu. kang kene tarik balik nikmat ni kang, naya diri sendiri pulak.
huhuuuu




 haa. ni pulak bila dah besar.

terdapat unsur EDITING dalam gambar ini.
jangan terpedaye.
kerana tahi lalat dipipi kiriku yang MANISH itu tidak kelihatan
bhahahaa !!


 
baiklah. ape-ape pon aku nak akhiri detik-detik akhir umurku 21 tahun ni dengan memohon keampunan daripada ILLAHI atas segala dosa yang telah aku lakukan ketika aku berusia 21 tahun ni.
sesungguhnya pada umur 21 tahun adalah zaman kegelapan aku yang telah aku lalui...............tettttttt........................


huhuuuu.
tacing nye aku !!!!!!!!

perjalanan hidup masih panjang kan.
jangan teraniaya dan menganiaya atau dianiaya oke.
peace no warrrrR !!




(^_^) نورولاين

0 comments: