Pages

today was a fairy tail???

hello there,

how ur day????
aku terase macam mabuk laut sekarang ni. padahal takde la pulak aku ikot pergi mencandat sotong haritu.
mandi laut pon tidak. setakat nak jenjalan tepi pantai je n tengok budak-budak mandi ade la.
haihh ~

oke. ekceli sekarang ni aku tengah tersenyum sendirian mengenangkan peristiwa hari ini.
cheewahhh ~~
kisah yang hanya antara aku dan dia.
siapa dia itu??
akan diceritakan mungkin dua tahun lagi dari sekarang.

hehe.
takde ape pon sebenarnya. perkenalan yang seketika mungkin.
who knows kan. hanya ALLAH SUBHANAWATA'ALA sahaja yang tahu.
jika ada jodohnya, maka adalah, jika tiade jodohnya maka tiadalah.

 KUN FAYA KUN


terase kepenatan yang melampau.
oh i miss my mom. baru je lepas call mak. 3 julai nak wat kenduri arwah. time ni pon dah abes wat praktikal. n 10 julai mungkin akan pulang ke JB.
hope everything will be fine. hope penyakit aku dapat dipulihkan. kene makan kismis banyak-banyak ni.
hope segala urusan dapat berjalan dengan lancar.




YA ALLAH, PErMUDAHKANLAH URUSAN KU DI DUNIA DAN DI AKHIRAT KELAK.
AMINNNN ~~




teringat balik mase jadi crew konvo taun lepas.
xvtv crew memang DA BEST oke !



miss u all.

da ade y nak grad da.
congrats la !




(^_^) نورولاين

0 comments: